Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

duminică, 3 august 2008

Femeie singura ..caut barbat !

Nu-mi vine sa cred ca s-a putut face asa ceva! S-a realizat o emisiune de matrimoniale si pare ca e pe bune..pe bune ca e penibila.

Nume: Mame singure

Postul: Kanal D

Cum urasc duminica pentru ca e cea mai linistita zi ever..satula de somn si fara pofta de alte activitati ce de obicei imi mai indulcesc starea de plictiseala acuta..am ajuns clienta fidela a telecomenzii. Si ia Andreea si zappeaza( habar am cum se scrie), poate poate gasesti ceva interesant! Daa...sigur..abia astept!

Intr-una din pauzele de la Dismissed de pe Mtv, am ajuns pe Kanal D, unde dau peste Dana Savuica, la fel de vorbareata ca de obicei. Rolul ei era de a-i introduce in scena pe domnii, prezentabili mai mult nu, care doreau cu ardoare sa-si gaseasca jumatatea, iubirea vietii. Nimic rau in asta, nu vreau sa par mai rautacioasa decat sunt, dar chiar asa sa te vada o tara intreaga?? Si domnii in cauza erau toti, cel putin asa am observat eu, o apa si-un pamant. De diverse varste, ba divortati-probabil satui de femeia de langa ei , ba burlaci convinsi toata viata, care insa acum au simtit ca e tare greu sa ai grija de tine singur si isi doresc o gospodina, dar sa fie o gospodina BUUUNNA.. din toate punctele de vedere, stiti voi faza aia cu "sa aiba sufletul maaare". Ba mai mult, unul dintre ei a spus ca viata fara femei in ea nu e frumoasa, corectat fiind de una dintre doamne: "adica fara o femeie, nu?" Daaa...da....asa vroia si el sa spuna.

Si daca domnii erau si mai mici(28 de ani) si mai mari (53 ani), nici preafrumoasele doritoare de un barbat.....barbat, nu s-au lasat mai prejos. Prima dintre ele, 49 de ani parca, isi dorea pe cineva mai puternic decat ea, sa aiba personalitate- adica o casa si o masina( s-a dat de gol)- sa nu fie gelos, ca ea este o super cantareata si trebuie s-o inteleaga ca are concerte si..ma rog..stim noi fetele, sa fie cel mai cel. Unul ba e prea vorbaret, altul prea timid, altul prea mic( era cazul, avea 28 de ani!!), ce sa mai, nu era prea multumita, oricum concluzia a fost trasa la un moment dat- a venit pentru a se face cunoscuta! Buna treaba, doamna, la cat mai multe...cantari!

Cea de-a doua era tinerica, imbracata cat de cat, o strica putin fata, dar per-ansamblu dadea bine. Barbatii..toti..stii pentru tine am venit in aceasta emisiune, complimente peste complimente, confesiuni, dulcegarii, iubire maxima.

- Andre, coboara ca au venit finii!

Shit! Cum, pierd eu bunatate de emisiune?!! Uoff, ce viata cruda, nu pot sa cred ca nu voi vedea minunatele perechi, poate totusi prind nunta lor, tot la televizor, bineinteles, nu cred ca se vor dezice..

Stiu ca sunt rea, dar indiferent de cat de disperata as fi, nu as face asa ceva,sa-mi dau intalnire intr-o emisiune??..c'mon..prefer sa ma fac de ras doar in fata catorva persoane. Le doresc totusi relatie frumoasa si viata lunga si, va rog, daca ma vedeti vreodata la o emisiune de genul asta, sunati si amintiti-mi ca...odata, demult..aveam minte!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce sa cautzi tu la emisiuni de astea? Tu mergi direct la din dlagoste ca acolo e bataia pestelui...
(bows and exits)