Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

vineri, 27 iunie 2008

Indispensabil..

Nu stiu cum de s-a intamplat, dar astazi am verificat cutia postala. Da, da, stiu, soarta, bineinteles! Primul lucru gasit- factura Orange-...dezastru! asta clar trebuie pusa bine, foarte bine! Trecand totusi peste socul creat de costul cu "greu" realizat, dau peste un catalog de produse. Nu stiu cum de a ajuns la noi, dar clar ne era destinat, doar era numele mamei pe el...Nu-mi pot stapani curiozitatea si, dupa ce am pus la pastrare factura, ma pun in pat si incep sa rasfoiesc catalogul. Parea interesant, doar avea o piscina pe coperta. Totusi, de-a lungul paginilor am constatat ca exista mult mai multe chestii de care nu stiu daca am avea cu neaparat nevoie. Sau cel putin mie mi se par aberante. De exemplu:
1. carlige din inox-22 Ron- chiar se supara rufele daca sunt prinse cu unele din plastic?! 2. pix ergonomic-26 Ron- neaparat daca vrei sa se adapteze formei mainii.. 3. deodorant de gura din inox- 40 Ron- s-a dus vremea mentolului. Inoxul rullz! 4. racheta antistres-39 Ron- Pumnul e solutia! 5. tub care intinde cuvertura- 24 Ron- folositor de-a dreptul.. ....si lista poate continua.. Chiar geniale produsele..nu stiu cum am trait pana acum fara ele. Ma gandesc serios sa fac o comanda, "sa trec si eu in rand cu lumea buna!" Si asta cat mai repede:P

Niciun comentariu: