Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

miercuri, 25 iunie 2008

Pupica..Andreea

- Pupica, ce-i cu tine aici? - Aa...probabil ca si tine, scriu?! - :)) Tu, sa scrii pe blog? Ha ha! Ti-a luat ceva pana te-ai hotarat... - Poti spune si asa. Dar nu fi rau! Stii ca mereu am vrut sa fac asta! - Daaa....si nu ai avut timp, nu-i asa? - Chiar nu am avut timp! Si cand am avut timp, nu am avut idei. Iar cand am avut idei, am avut prea multe si nu m-am putut decide... - Dificila tu asa de fel, nu? - Putin.. - Poate e mai bine sa spui: putin zis:)) - De ce Pupica si nu Andreea? - Vad ca stii destul de multe despre mine, inseamna ca stii bine ca e acelasi lucru, nu un nume schimba o personalitate, nu? - Andreea esti pentru toata lumea, pe cand Pupica nu..de ce? - Cred ca ar fii de-a dreptul penibil sa ma strige tata Pupica, e de ajuns ca imi zice Andre , nu crezi? - Bine, bine, Pupica:)) Dar spune-le si lor despre tine, daca tot te aflii aici.. - Uff...ma simt ca la un interviu:)) Nu-mi place sa ma descriu! - Hai spune-le ca iti place la nebunie ciocolata, dar urasti tortul de ciocolata! Si-ti plac filmele, dar nu suporti sa le vezi singura! Iti place la mare, dar nu suporti deloc deloc caldura! Iubesti sa vezi cupluri fericite, dar nu iti place sa lecturezi asemenea povesti! Te plictisesti mai repede ca oricine stiu eu, dar vorbesti mult! Si mai ales iti plac portocalele rau, numai ca nu bei niciodata suc cu aroma de portocale! - Cate chestii...:)) In mare, asa sunt eu? - Toate la timpul lor.. - So..eu sunt Pupica..dar tu??

2 comentarii:

Corina spunea...

Wow...O pupica descrisa asa bine mai rar. Si un prim post foarte tare. Sa le vedem e urmatoarele! Trebuie sa fie cel putin la fel de bune ca si asta :)

Anonim spunea...

Ooo da .
Cine'ar avea curaj sa-si scrie istoria pe un blog si relatarile lor sa fie asa de captivante , incat sa nu poti sa te opresti din dat cu mouse-ul pe scrollbar sa muti pagina sa vezi ce scrie mai departe .
Personal , sunt deja destul de curioasa de ce vei face mai departe .
Ce-ti poate capul >:)
Sa vedem restul :P