Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

joi, 26 iunie 2008

Un ten de 24 de karate

Acasa Tv, Euforia, Pro tv....uf..cata plictiseala ! Prima, Antena 1...STOP STOP! Inapoi la Prima! Asa..."Aurul trateaza boli, se mananca si ajuta la riduri" . Aceasta era titlul din partea de jos a ecranului. Ce emisiune? Teo live, bineinteles!( nu ca ar mai avea alta ) . Invitata era o doamna care vorbea despre cat de minunat este aurul si cate intrebuintari are. De fapt facea reclama salonului ei de infrumusetare , care , bineinteles , se bazeaza pe tratamente cu AUR. Stati sa vedeti.... Trecand peste faptul ca aurul se poate manca ( sper ca in forma de pulbere) si ca trateaza boli , asta daca nu te-ai saturat sa dai doctorilor bani in stanga si in dreapta( de multe ori degeaba) , aurul e bun pentru fata! Retineti fetelor, de acum s-a terminat cu argila , daca nu dai cu aur nici nu pot sa-mi inchipui cum poti sa te mai afisezi pe undeva. Curios mi s-a parut in reportajul realizat in salon ca "fericita" careia i se aplica o masca cu aur nu avea mai mult de 23 de ani. mda....20 de ani- aur..30- platina si mai tarziu ce? Gata, stiu! Mai tarziu nu mai e nevoie, ca ridurile deja nu mai exista si o sa ai o fata mai luminoasa ca soarele...vorba vine:)) Ce sa mai...s-a dus vremea caviarului si a sampaniei, o masca cu aur urmata de o crema cu particule tot din aur e solutia salvatoare pentru un ten tern. Ya right...alti bani, alta distractie! Pana imi apar mie ridurile, probabil vor aparea tratamente si cu praf de pe luna , dar nu tot ce zboara se mananca! Daca totusi incercati asa ceva si merge, anuntati-ma si pe mine, poate poate chiar imi schimb "viziunile astea inguste".:))

Un comentariu:

Corina spunea...

- Fata, nu mai stiu ce sa faaaac! Iubi mi-a zis ca masa cu gainatz de prepelita pute!
- E nebun??? Nu poti sa reunti la masca asta. E cea mai buna dupa cea cu pipi de crocodil. Si amandoua stim ca aia e prea greu de gasit. Doar daca...
- Doar daca ce?? Ziii!!!!
-...
-Fata, nu-mi vine sa cred ca ma chinui asa! Stii doar cat de importante sunt pentru mine mastile!
- Fata, nu dispera. Am solutia perfetcta. O masca cu aur. Am auzit eu la Teo ca functioneaza brici. Si daca Teo zice, e lege
- Fata, ce noroc ca esti prietena mea. Ma duc sa-i cer bani lui Iubi. :)