Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

miercuri, 23 iulie 2008

Alvin and the chipmunks... si copiii

Sunt deja 2 zile de cand ma plictisesc groaznic..afara e prea urat sa stau, am facut cam tot ce trebuie prin casa, pe net si daca vreau nu pot sta mai mult de o jumatate de ora...deci, nu-mi ramane decat sa ma uit la filme. Stiu, eu care nu suport sa ma uit la filme singura..dar, nevoia te invata:))
Dupa ce ziua m-am uitat la April Fool's Day (chiar daca Pupicu' mi-a zis ca toata lumea zice ca e o porcarie, mie mi-a placut), noaptea am hotarat ca ar cam trebui sa ma uit la o comedie, nu de alta dar nu sunt asa de pregatita incat sa infrunt ploaia cu un thriller. Dupa lungi cautari , gandiri si razgandiri , am ales un film de animatie( primul pe care il vad in viata mea) , Alvin and the chipmunks. Probabil cu toti il stiti si l-ati placut, dar eu trebuie sa recunosc ca am dat play cu sufletul indoit. Dar pana la urma, nu aveam nimic interesant de facut si cum nici nu puteam dormi, am zis ca totusi ar trebui sa incerc. Concluzia? Super film! Veveritele erau absolut adorabile! Nu m-am gandit niciodata cum ar fi ca animalutele mele sa-mi vorbesca si sa-mi cante, dar Alvin, Simon si Theodore m-au facut sa le iubesc si mai tare! Cred ca ar fi tare interesant sa-mi faca si mie Ari un cantecel, macar unul de "noapte buna", dar nu cred ca e cazul sa-mi fac sperante atat de mari:) Nu mi s-a mai intamplat sa rad singura, dar aseara m-am simtit ca atunci cand ma uitam la desene animate si am adormit cu zambetul pe buze. Foarte incantata de filmul tocmai vizionat, am zis ca cea mai buna idee e sa ii pun si pe sora si verisorii mei sa se uite, doar doar s-or mai linisti si ei. Lorena( 12 ani) a fost foarte incantat de idee, Mihaita(8 ani) m-a intrebat imediat daca il poate vede si maine, iar pe sormea, Lari( aproape 14 ani) de abia am convins-o. s-au mutat cu totii in camera mea, toate bune si frumoase, incepe filmul! Vin dupa o jumatate de ora sa vad cam pe unde au ajuns si o gasesc pe Lorena pe jos, jucandu-se cu catelul si pe Mihai fara stare in pat. I-am asigurat ca va fi super mai departe si am plecat jos, sa bag la spalat. Pana sa urc scarile il vad pe Mihai cu Ari, se plangea ca nu il lasa in pace. Urc, Lari tocmai se muta cu tot cu perna la ea in camera, spunandu-mi ca poate il vede diseara. Singura care se mai uita cat de cat era Lorena. Deja dezamagita ca nu le place, am plecat sa strang rufele pe hol, cand, dupa 5 minute vine si Lorena sa se joace cu catelul. Si uite asa, au plecat cu totii din fata monitorului. Nu le-am mai spus nimic, dar nici acum nu pot intelege cum la un film animat nu se pot uita pe cand toate tampeniile alea cu monstrii si roboti sunt printre preferatele lor. Chiar daca am probleme cu intelegerea generatiilor viitoare, nu voi face prea multe eforturi deocamdata si imi ramane sa spun ca , pentru mine, o animatie este indeajuns de vesela pentru o zi plictisitoare!

Niciun comentariu: