Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

luni, 21 iulie 2008

Declaratie de dragoste

- Andre, uite, mami si tati au aflat astazi ca barza o sa-ti aduca un fratior. - Cum un fratior? Eu vreau o surioara! Daca e baiat, eu nu il vreau langa mine! Cam asta a fost toata discutia la aflarea rezultatului ecografiei.Stiu totusi si momentul cand m-a intrebat tata daca imi este frica sa raman in casa ( aveam 5 ani si jumatate) pentru ca ei trebuie neaparat sa o ia pe surioara mea( nu mai vroiau sa ma contrazica) de la Doamna Barza. Aproape adormita, le-am spus ca nu mi-e frica, dar sa vina repede pentru ca vreau s-o vad. Si da, am vazut-o peste cateva zile si era fata. Spre surprinderea familiei si a doctorilor. La ecograf era baiat, eu vroiam o surioara. Se pare ca dorinta mea a fost mai puternica decat stiinta si asa a aparut Lari. Lari, numele de alint de la Larisa. Pentru toti e Ioana, numai eu ii spun Lari. Si, poate culmea, dar niciodata nu am gresit spunandu-i altfel! Si nici nu o voi face:) Am vrut sa scriu neaparat despre Lari , pentru ca, ea ,chiar daca este cu mult mai mica decat mine, este cea cu care ma mandresc. Pana acum un an, nu ne-am inteles foarte bine, eu mare, vroiam sa faca ce spun , ea mica si incapatanata, facea exact pe dos decat vroiam. Nu era zi in care sa nu ne ciondanim si sa ne reprosam una alteia cine stie ce prostii. Dar de cand am plecat la Bucuresti s-a schimbat totul...vorbim mai mult, mai des, ne dam sfaturi, ne acoperim una pe cealalta si ,cand trebuie, ne mai si certam ca altfel nu am mai fi surori:)) Stiu ca citeste ce scriu acum si i-am promis de vreo 2 zile sa-i pun niste desene facute de ea in photoshop, dar, iarta-ma, Lari, nu am avut dispozitia necesara. Legat de activitatea extra-scolara a surorii mele, ea stie foarte bine ca nu sunt de acord ca pierde atata vreme in fata calculatorului, dar face si lucruri productive: lucreaza in photoshop, modereaza forumuri, scrie compuneri si poezii, lucruri de care sunt sigura ca eu sunt mai mandra decat este ea. Am multe de invatat de la Lari, imi place ca se maturizeaza si sper ca stie ca eu mereu o voi ajuta cu atata cat pot! ( daca nu stiai, acum aflii:d). Sunt cam sentimentalista in momentul asta, lucru pe care nu imi place sa-l arat foarte des, dar sunt convinsa ca cei care au frati sau surori ma inteleg foarte bine, iar cei care nu au, va asigur ca v-ati dori pe cineva ca Lari! Voi posta si niste imagini facute de ea, printre care si portetul meu, despre care a recunoscut ca nu a invatat sa faca inca o gura inchisa..oricum seamna:))))..stiu stiu,nicio problema, radeti:))

Niciun comentariu: