Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

joi, 24 iulie 2008

Funny cakes

M-am saturat sa vad peste tot retete de slabit, aparate, plasturi si alte tampenii! Nu inteleg de ce in toate revistele si pe toate forumurile sunt publicate sute de metode de a slabi, pe cand pentru a te ingrasa gasesti cu mare greutate cateva.
Sunt intr- o perioada in care vreau sa ma ingras si cu diversele mele probleme cu stomacul, tot mananc zilnic ciocolata. Mai putin azi... Nu am avut decat o cutie de Kinder si , pentru ca nu stau intr-o zona cu prea multe magazine, astazi am cam postit. De fapt, nu prea mi-a iesit. Am mancat virtual zeci de torturi in diverse forme care mai de care si inca ma minunez de cat de profesionisti sunt cofetarii respectivi. Voi posta cateva modele tare amuzante, asta asa ca sa nu fiu singura care a salivat la minunatiile astea:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

LOOOL :))
Ne faci pofta :))
Vreau si eu la ziua mea sa am un tort in forma de PC >:) si in ecran sa fie o poza cu noi doua :)) si lumanarile sa fie pe tastatura pe literele I O A N A si L A R I
Chiar daca nu fac 9 ani ;)) sa mai ingramadeasca pe-acolo pe langa ele restul ;))
Foarte tare ideea si cu omul pe sarma si .. cata dreptate :|
Muncesti iar si iar si cand ai terminat iti dai seama ca viata s-a sfarsit :|