Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

marți, 2 septembrie 2008

1 decembrie 2005

"La multi ani! Asa ca de zi nationala!

Noroc ca stau acasa si azi si nu trebuie sa recuperam zilele in care a fost greva:d. Tu ce mai faci? Eu..deloc bine. Daca ai stii..mi-am facut analizele.

M-au pus sa beau bariu si mie aseara tocmai imi fusese rau. Mai mai sa vomit acolo... si mi-au spus ca am inceput de ulcer. Dar nu vreau sa mai stie nimeni asta, mai ales Cristi. A zis mama ca baietilor nu le plac fetele bolnavicioase. Mi-au dat Metronidazol, Losec, Eurovita si calciu si mi-au spus ca o sa ma simt mai bine. Mie totusi inca imi este rau dupa fiecare masa. Nu mai pot sa mananc decat un fel de mancare si ma simt asa de plina si imi vine sa vomit. Nu stiu ce sa ma mai fac. Sper ca isi va face repede efectul tratamentul asta pentru ca am inceput sa slabesc si nu imi place sa nu mai am fund..

Am uitat sa-ti spun ca saptamana trecuta de ziua noastra de 6 luni, Cristi mi-a dat un parfum ICE de la oriflame. A fost asa de dragut...il ador! Ma face sa-mi doreasc sa fiu sanatoasa, sa-mi revin cat mai repede!

Ma duc sa ma intind ca iar m-a luat raul. Sper ca data viitoare cand iti scriu sa-mi fie mai bine!"

Niciun comentariu: