Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

vineri, 12 septembrie 2008

Incepem scoala!

Incepe scoala! Nu pentru mine, eu mai pot lenevi in voie inca doua saptamani, incepe scoala pentru sormea. Clasa a 8a. Teze nationale, meditatii, stres, emotii si , bineinteles, toata familia pe capul ei.

Toata familia in frunte cu mine. Nu pentru ca nu s-ar descurca, ci pentru ca vreau s-o ajut, sa-i fie mai usor.

Si uite asa, de ieri gata, am inceput cercetarile si pregatirile. Trezirea dimineata!! Bine bine, sa nu exageram cu orele matinale, un 10 pentru Lari a fost de ajuns, spalat, imbracat si fuga in oras. Incepem noi clasa a8a, dar trebuie sa ne si aranjam, nu? Dintr-o ora, timpul pe care il acordasem initial vizitelor magazinului, am ajuns la doua ore jumatate. Tot acest timp in care ea a probat haine peste haine si eu doar imi dadeam cu parerea. Ei bine, nu! Nu imi place sa fac asta, mai ales cand eu nu imi cumpar nimic, dar pentru Lari ce nu fac eu??

Obosita, dar fericita, a ajuns acasa si s-a dus repede la calculator( obiect prea putin folosit anul asta scolar), iar eu am inceput sa sun in stanga si in dreapta, sa fac rost de numere de telefon pentru profesorii de meditatie. Totul a decurs foarte bine, o sa revin atunci cand isi va afla si sormea orarul, asa ca am fost destul de multumita ca m-am descurcat singura.

Pentru ea nu-i deloc grozav cand stie ca anul asta trebuie sa invete, dar sunt sigura ca se va descurca si va intra acolo unde vrea ea. Si nu, nu ma uraste ca o pun sa invete, in momentele ei de sinceritate imi multumeste ca ma ocup si am grija de ea, deci asta trebuie sa fie de bine, nu?

Si uite ca rolul meu de surioara-mamica a inceput. Ne asteapta un an greu, dar noi suntem gata sa-i facem fata cu brio!

Un comentariu:

Anonim spunea...

I will never let u go :((
Ms k ma ajuti am nevoie sa scap de anul asta -_-
Luv u tooo >:D<