Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

luni, 8 septembrie 2008

Ajunge!

Pe cine mint oare ? Mi te-ai fixat in cap si nu-nteleg de ce ... tu rascolesti in amintiri si niciodata nu-mi dai pace.Ma strigi si imi dai sperante false c-ai putea vreodata sa ma ierti ..cand de fapt tot ce doresti este sa imi chinui mintea cu amintirile frumoase ce le-am trait amandoi . Nu ne parea rau , nu ne durea .. nu simteam nimic .. ce repede se schimba totul .. nu mai sunt acele vremuri .. totul s-a dus , insa mintea mea tot mai spera la tine.Tot tu esti centrul dragostei mele...

Din nou .. stau iar si plang si-mi vars lacrimile pentru cine .. pentru tine ? Pentru cel care mi-a lasat un gol imens in inima ? Pentru vrajitoarea mintii mele . Pentru blestemul ce m-a facut sa te iubesc ?

Multe ganduri ma incearca , dar acum am realizat . Tu ma lovesti , eu ma ridic , tu nu-mi dai pace , nu zic nimic , tu m-ai lovit , eu te-am iertat , dar acum oare .. mai sunt legata ?

Nu stiu ! Nu pot ! Nu simt ! ... Nu simt ?! Iar ma pierd in intunericul inimii mele , iar ma inec in durerea pe care tu mi-ai provocat-o ? De ce a trebuit sa se intample asa ?! Ce ai facut tu din viata mea !? Nici eu nu cred ca mai stiu ...

Adorm acum plangand pe perna durerii , mai vars o ultima lacrima de ADIO si ma las purtata de gandurile negre in abisul care mi-a dat pana acum speranta .. care m-a lasat sa visez la tot ce era mai bun pentru noi doi . Ma duc inapoi . Il vreau ! Il simt ! Deja ma cufund in el si stiu ca unde voi pleca acum va fi capatul sperantelor pentru mine , insa dragostea ce eu ti-o voi purta si atunci in suflet sa nu mi-o uiti , sa nu mi-o pierzi .. sa ai grija de ea , caci a fost pretextul ce m-a tinut in viata pana acum . TU esti alinarea mea. TE IUBESC !

Un alt superb eseu a lu' Lari!

Niciun comentariu: