Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

duminică, 14 septembrie 2008

Invat, traiesc, gandesc!

Stau in fata monitorului de mai bine de 15 minute si pur si simplu nu stiu cum sa incep. Am o groaza de ganduri care imi trec prin minte, dar nu imi vine sa vorbesc despre nimic in mod special.

Sunt trista. Ma deprima vremea asta. Azi mi-am dat seama de multe chestii..de exemplu, nu stiu engleza pe cat ar trebui sa stiu. Nu aveti decat sa radeti, dar mi se pare total neinteresant sa invat tot fel de cuvinte gen mumble, mutter, splutter pe care nu o sa le folosesc intr-o discutie obisnuita. Nu-mi place totusi ca nu le stiu asa ca ma duc marti sa ma inscriu la cursurile Cambridge,pana la urma am invatat si pana acum multe chestii nefolositoare!

Am aflat si ca trece vremea pe langa mine si eu sunt prea cuminte! Eu nu beau, nu fumez, nu vorbesc urat, nu fac dezordine, nu fac nimic din ce ar trebui sa faca cineva de varsta mea. M-am plictisit de atata stare de liniste! Nu ca ma apuc maine sa fac ce am zis mai sus, dar abia astept sa incep facultatea ca sa ies si eu mai des in cluburi, asa de nebuna. Sa dansez pana nu mai pot. Asa cum faceam odata fara sa imi pese de ce crede lumea.

De cate ori vreau sa demonstrez cuiva ceva, niciodata nu imi iese. Astazi, singura zi in care tata sta acasa, vroiam sa ii arat ca mananc mult mai bine ca de obicei si nu-mi mai e asa de rau. Numai ca azi m-am trezit tarziu, nu mi-a fost aproape deloc foame si mi s-a dat tot programul peste cap. S-a dus odata cu el si intentia mea de a ii arata ca eu chiar mananc o data la 2 ore, asa cum vrea el. Stiam eu de mult ca planurile nu sunt bune niciodata, dar nu credeam ca se va aplica pana si la asa ceva.

In concluzie, sunt foarte SPM-ista, plus ca mai stau si cu frica in san pentru interviul si testul de plasare in grupe la British Council, de parca e examen de admitere, nu doar un curs pe care singura am vrut sa-l fac!

C'est la vie! Noroc ca m-a mai inveselit sormea cand m-a lasat sa-i fac breton. Nu de alta, dar e fericita ca ii sta bine si astfel am scapat si eu de ulterioarele probleme gen tipete, plansete, greva fiecare in camera ei.

Da, gata, cred ca ma duc sa ma culc, daca mai stau sigur mai gasesc chestii de aberat!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bafta cu engleza!
Eu ma chinui sa invat franceza si mi se pare o experienta extrem de frustranta :(