Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

marți, 2 septembrie 2008

19 aprilie 2006

"Am fost la Bucuresti. La doctor. Am slabit rau si ai mei sunt ingrijorati. Mi-au facut programare la doctorul Oproiu, la Medicover, pentru o consultatie si o endoscopie. Da, stiu, tocmai eu care nu suport sa vomit, trebuie sa ma chinui in halul asta! Am ajuns dimineata la clinica, eu fiind nemancata de ieri de la 6 seara. Nu ca as putea manca foarte mult, dar oricum. Era o groaza de lume la rand. O femeie de acolo mi-a spus sa nu imi fie frica, nu este asa de rau. Ea era la a 5a endoscopie. Eram transpirata si rece toata. Imi era rau. Am intrat cam dupa o ora de asteptat. M-a intrebat ce simptome am, m-a palpat pe stomac si mi-a spus ca ar fi mai bine sa fac o endoscopie. M-a pus pe partea stanga si mi-a spus sa respir adanc. Cred ca e cel mai aiurea sentiment sa-ti bage cineva un furtun destul de gros pe gat, alte doua persoane sa te tina pentru ca nu trebuie sa te misti si tu sa nu poti respira. Am inceput sa plang, dar am ajuns la concluzia in toata zapaceala aia ca ar fi mai bine totusi sa ma calmez daca vreau sa mai respir. Nu tin minte decat ca a spus la un moment dat ca mi-a ajuns si in intestinul subtire. Cand credeam ca se apropie salvarea mea- scoaterea tubului ala ingrozitor- am simtit cum tot ce exista in burta mea iese odata cu camera. Tind sa cred ca iesirea a fost mult mai rea decat intrarea in stomac. Cu ochii plansi si iesiti din orbite, intinsa pe pat, mi se spunea ca am reflux gastro-esofagian, cardia tot timpul deschisa- deci o foarte mare usurinta in a vomita- si , culmea, nu am avut ulcer. Mai mult, tratamentul pe care l-am urmat mi-a facut rau. Mai mult rau..dar ca o sa ma fac bine cu Motilium si Kreon. Ar fi bine totusi sa ma duc sa fac si un doppler ca sa-mi vada si celelalte organe.

O sa ma duc saptamana viitoare. Ce naiba sa mai fac. A ajuns sa-mi fie rau si dupa o felie de paine cu unt. O sa tin tratametul asta si sa speram ca imi va fi mai bine. Oricum, nu voi uita niciodata experienta de astazi...

P.s. Astazi e ziua lu' Cristi. Face 18 ani. E major, gata:d. Abia astep sa ma duc la ziua lui!Il iubesc:d"

Niciun comentariu: