Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

duminică, 1 februarie 2009

1.Disneyland mania

Contrar asteptarilor mele ulterioare de a fi total dezamagita de Disney, am ajuns la concluzia ca acesta este locul in care nu m-as putea plictisi niciodata.De fapt, mai bine zis, nu as avea timp..

Am ajuns la Disneyland in jur de 11 jumatate, pe 1 ianuarie, si, in ciuda dorintelor noastre de a fi printre primii si aproape singurii care viziteaza parcul, s a dovedit a fi extrem de aglomerat, mai ales ca stiam ca la noi pe intai toata lumea doarme:)

Marele nostru noroc au fost biletele achizitionate de pe net inca de acasa( si pentru asta ii multumesc Corinei) si, uite asa, intrarea nu a fost mare problema. Ca in orice parc de distractii care se respecta, cozile erau semnificative pentru fiecare obiectiv, ca atare nu am apucat sa ma dau decat in vreo 3 chestii, puteam 4 dar mi-a fost frica:))

Si ca sa nu spun totusi ca nu am povestit nimic, pun niste poze si 2 linkuri cu un trenulet care mi-a placut si un turn de care mi-a fost frica si m-am intors la intrarea in lift.

Aaa..era sa uit de filmuletul cu Mos Craciun pe care Misu, verisorul meu de 8 ani, trebuia neaparat sa-l vada!

Si daca de data asta am fost doar o zi, data viitoare cel putin 4 zile tot trebuie sa stau, poate asa reusesc sa ma dau si eu in toate. Dar pana atunci, ramane amintirea care, chiar invinge frigul!

2 comentarii:

Unknown spunea...

m-am dat eu in turnul ala dar nu stiam ce avea sa ma astepte. oricum am iesit de acolo mai mult moarta decat vie:))

Pupica spunea...

Stiam eu ca nu poate iesi nimic bine, Slava Domnului ca am avut curajul sa plec exact in fata liftului. Partea cea mai proasta este ca am stat si o ora la coada..degeaba:))