Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

luni, 16 februarie 2009

O altfel de iubire

Lasand la o parte toata revolta creata de mediatizarea exagerata de anul acesta a Zilei Indragostitilor, mie imi place aceasta zi. Stiu ca multi spun ca pentru ei aceasta zi nu are nicio semnificatie deosebita, ca ei sunt indragostiti in fiecare zi, dar eu cred ca nu ai in fiecare zi timpul si starea necesara sa arati acest lucru. Si chiar daca am preluat acest obicei din strainatate e frumos sa vezi atatea cupluri tinandu-se de mana, sarutandu-se, uitand de griji si iubindu-se cat pot ei de mult.

Pentru cei care ma cunosc poate va parea ciudat, dar anul acesta nu am luat niciun cadou prietenului meu. Si nu pentru ca nu il iubesc, ci pentru ca pur si simplu el nu este genul romantic care sa guste asa ca mine toate declaratiile siropoase materializate in "n"cadouri. De fiecare data ma suparam ca nu face ca mine, ca nu imi declara dragostea in versuri sau nu scrie si el 500 de biletele cu "te iubesc", dar pe parcurs am realizat ca ma iubeste in felul lui, nu are niciun rost sa-l schimb dupa cum vreau eu. Si stiu ca si pentru el a fost simplu anul acesta si m-a iubit si mai mult pentru ca nu a trebuit sa-si stoarca mintea sa imi gaseasca ceva dragastos:) Buchetul de lalele a completat foarte bine weekend-ul frumos pe care l-am petrecut...Nu stiu daca si anul viitor vom petrece impreuna Ziua Indragostitilor pentru ca nu imi place sa ma gandesc atat de mult in viitor, dar sigur nu voi mai cere "luna de pe cer"!

Legat de iubire, dar fara leagtura cu ce am discutat pana acum, am gasit un set de poze care inca imi mentin zambetul pe buze...

Niciun comentariu: