Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

luni, 2 februarie 2009

Experimentul Eurovision

Mare nebunie si cu Eurovision-ul asta. Nu cred ca in anul acesta au fost scandaluri legate de melodii plagiate, dar lumea, din cate am vazut eu, pare cam nemultumita de melodia castigatoare. Dar nu despre asta vreau eu sa vorbesc, ci despre experienta mea legata de acest concurs. Si nu...nu am participat cu nicio melodie, as fi vrut eu sa am asemenea talente:)..ci doar trebuia sa fac figuratie in public...so...

Anul trecut, nu mai stiu cum am ajuns si m-am inscris la CV Entertainment pentru figuratie in emisiuni pe la diverse televiziuni. Dupa un an in care am primit(si nu numai eu) telefoane destul de des, refuzand de fiecare data invitatia( stiam eu ceva), am zis ca macar la Eurovision sa ma duc sa vad cu este. De fapt nu a fost chiar ideea mea, oricum rezultatul a fost acelasi. Si asa am ajuns joi seara, la TVR ,la semifinala a2a, la ora 6, in conditiile in care spectacolul incepea la 8. Ne-am inscris pe o lista si dupa o jumatate de ora am intrat in sfarsit intr-o sala de asteptare, ceva de genul..sala unde se aflau si ceilalti figuranti. Despre ei, nici nu stiu ce pot spune..mi-e rusine de rusinea lor. Cred ca faptul ca ascultau(tare) manele la telefon, erau imbracati in trening si baietii aveau puncte decolorate in cap- de care eu am zis ca sunt facute cu capul sub strecuratoare- e de ajuns.Totusi, era o emisiune in direct, putina atentie la felul cum esti imbracat si cum te comporti nu strica..de abia daca au putut selecta cativa pentru a ocupa randurile din fata. Ca atare, am ajuns la concluzia ca sunt una din cele mai fitoase persoane pe care le cunosc, atat timp cat ajunsese sa ma deranjeze prezenta lor...

Sala in care asteptam avea un obiect foarte dorit de concurenti si dansatori: un automat de cafea..si fara sa-mi dau seama, m-am asezat strategic, intre intrare si automat. Bine, scopul meu era caldura caloriferului, dar in felul asta am reusit sa-l vad pe Catalin...Catalin,iubirea mea de la Megastar..fosta iubire! Nu stiu de ce vor toti sa epateze atunci cand ajung cunoscuti..el si-a facut "intrarea" cu fata acoperita de geaca, i se vedeau doar ochii. Astepta sa isi ia cafea. Il deranja fumul..nu putea rezista 5 minute..cel putin asta a spus el ca il deranja, nu mie, ci unei fete cu care vorbeam. Mi s-a parut un gest lipsit de bun simt, mai ales ca e si o persoana cunoscuta. Nu sunt totusi in masura sa judec, pentru ca nu sunt vedeta si nu stiu cum m-as putea purta si eu. Stiu totusi ca e muuult mai frumos la tv..si mai carismatic, si mai inalt si mult..altfel. Atunci am trait o dezamagire, asa ca m-am dezindragostit de el:)))

Tot in seara aia le-am vazut si pe veveritele de la Happy Hour, care si ele mi se par mai dragute si inalte la tv. Si ele fumau, se pare ca numai pe Catalin il deranja fumul din camera alaturata.

Ne-am hotarat sa plecam in momentul in care am vazut cum sunt aruncate hainele si gentile pe jos, nefiind supravegheate, lucru care mi-a displacut. Nu am vrut sa apara vreo problema, mai ales ca ne puneau sa si dansam si tare imi era frica sa nu ma fac de ras:))

Si uite asa s-a terminat interactiunea mea cu Eurovision-ul si probabil, odata cu ea ,si cariera mea de figurant.

Niciun comentariu: