Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

sâmbătă, 7 februarie 2009

2. Sacre Cuore

Mi-a placut. Nu stiu daca s-a intamplat asta din cauza ca era frumos afara sau pentru ca imi place foarte mult zona Montmarte, dar chiar pot spune ca este printre preferate. Basilica propriu-zis nu a avut nimic special, dar m-a fascinat urcarea in turla. Am si un filmulet in care numar treptele si ,din cate tin minte(sper sa nu gresesc), sunt vreo 304, dar asta nu m-a facut sa nu urc..si nici faptul ca era un spatiu foarte strans si eu ma cred putin claustrofoba:)) Totusi, nu ma pot lauda cu o dorinta innascuta de miscare asa ca, pentru urcarea pana la biserica am luat Furnicularul, deh..acum exista tehnologie, de ce sa nu profit de ea?!:))

Imi pare rau ca nu am stat mai mult in acea zona si ca nu am mai avut suficienta baterie sa mai fac poze...asa ca trebuie neaparat sa revin:)

Un comentariu:

giuly spunea...

ahh..cat de frumos iese Sacre-Coeur in fotografii .cand am fost eu am prins un anotimp cam urat.deci parisul parea mohorat ,rupt de viata.dar tot mi-a placut.nu are cum sa nu iti placa :)