Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

sâmbătă, 14 februarie 2009

Despre copii si internet

Imi place sa navighez pe internet, il gasesc a fi foarte folositor, dar nu e nicio tragedie daca nu pot sa-l folososesc zilnic, ca doar am destui ani in spate neconectati la internet... Si totusi, am avut si eu perioada mea critica in care stateam ceva cam mult pe mIRC si simteam ca factura de la telefon este cel mai mare rau care mi se poate intampla. Si daca generatia mea a mai fost cum a fost in ceea ce priveste timpul acordat internetului, cei din urma noastra, sa zicem de 14-15 ani,sunt din ce in ce mai legati de messenger si alte programe de genul acesta.

Stiu ca nu sunt suficient de mare incat sa critic eu, dar nu spun asta doar ca am auzit in stanga si in dreapta, o spun pentru ca o vad la sora mea. Zi de zi acorda internetului un timp mult mai mare decat ar trebui...nu zice nimeni sa nu stea si pe messenger, dar nu atat si, mai ales, nu cu atata incredere in cei de la capatul celalalt al discutiei. Si nu este numai cazul ei, sunt convinsa ca foarte multi au in ziua de azi mai multi prieteni virtuali decat reali si se pare ca au si o foarte mare influenta aspura lor.

Nu mai spun de intalnirile pe care si le dau si ,culmea, nu sunt din acelasi oras, lucruri care mie imi ridica tot sangele in cap..degeaba explici ca poti spune absolut ce vrei intr-o fereastra de pe monitor, ca nu e deloc sigura o astfel de intalnire ,ca realitatea nu este aceasi...

Sa speram ca este doar o criza a varstei si ca din cei in ce mai multi copii vor face si alte lucruri interesante pentru varsta lor si mai ales ca vor avea grija ce vor spune, cui vor spune!

Intrati si pe acest site si urmariti in special filmuletul de pe prima pagina.

2 comentarii:

amageanu spunea...

este, evident..doar o criza a varstei manifestata specific in felul asta. Trece criza asta si vine alta..
Un pic de indrumare subtila nu-i strica sorei tale..dar depinde cine si cum i-o face.

Pupica spunea...

nu vreau sa ma ingrijorez pentru ca stiu ca trebuie sa ii treaca. insa nu este singura si cred ca este tot mai mica varsta de accesare a internetului .

multumesc frumos pentru sfat!