Toti oamenii noi pe care ii intalnesti merita sa fie salutati cu un zambet!

duminică, 1 februarie 2009

Inapoi la viata

Am revenit la viata..sau cel putin incerc. Dupa o sesiune luuuunga in care nu am avut timp nici de ziua mea, m-am hotarat sa scriu iar, nu de alta, dar vreau sa pierd vremea in mod interesant:))

Si ca sa incep cu inceputul, trebuie sa le multumesc alor mei pentru minunata vacanta de revelion. chiar daca ei nu vad pentru ca nu citesc blogul( sau cel putin nu cred), eu nu pot sa nu spun ca sunt cei mai buni parinti si ii iubesc mult!!

Lasand la o parte sentimentalismul care nu prea ma caracterizeaza, am fost la Paris. Cu toate ca nu a fost prima oara, a fost de departe cea mai buna vacanta. Pentru a povesti mai in detaliu, voi face postari separate, dar, asa, ca impresie generala, pot spune ca as reveni oricand in Paris, nu ma pot satura, dar nu stiu daca as mai face asta de revelion, avand in vedere frigul de care m-am plans si cu care am innebunit pe toata lumea:)) si mai ales avand in vedere ca ei nu au artificii, nici macar la turn, nimic organizat, nicaieri..din punctul asta de vedere, dezamagire totala.

In rest, numai de bine, ca doar am terminat sesiunea, nu? Si pe deasupra sunt si in vacanta:))

Niciun comentariu: